Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος Κ16

61



«Τη νέα δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης αποτελεί ο ανισόπεδος κόμβος Κ16, ο οποίος συνδέει ολόκληρο το οδικό δίκτυο της κεντρικής Μακεδονίας και της βόρειας Ελλάδας με βασικές υποδομές της περιοχής μας και φυσικά με το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης» τόνισε σήμερα ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, παραδίδοντας το έργο στην κυκλοφορία.

Ο κόμβος συνδέει τους βασικούς άξονες της χώρας (ΠΑΘΕ, Εγνατία οδός και περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης), εξυπηρετώντας 12 κατευθύνσεις πορείας οχημάτων καθώς και τις κινήσεις τις περιοχής του Καλοχωρίου, της βιομηχανικής περιοχής της Θεσσαλονίκης και του λιμανιού, αλλά και σημαντικές δραστηριότητες όπως η λαχαναγορά και η κρεαταγορά και τα επιχειρηματικά πάρκα της περιοχής.

Ο περιφερειάρχης επισήμανε ότι περισσότεροι από 600 άνθρωποι εργάστηκαν για να ολοκληρωθεί αυτό το έργο, κόστους 56,2 εκατομμυρίων ευρώ που περιλαμβάνει επτά χιλιόμετρα οδοποιίας και επτά νέες γέφυρες. Διευκρίνισε ότι οι εργασίες εκτελέστηκαν υπό συνθήκες συνεχούς κυκλοφορίας και γνωστοποίησε ότι μόλις ολοκληρωθούν και οι απαλλοτριώσεις που έχουν καθυστερήσει αναίτια, η περιφέρεια έχει μεριμνήσει για παρεμβάσεις στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Τόνισε, ωστόσο, ότι δεν ολοκληρώθηκε ποτέ το έργο που είχε προβλεφθεί να υλοποιηθεί από την Εγνατία Οδό ΑΕ και αφορά την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης. «Περιμένουμε από όλους τους εμπλεκόμενους και κυρίως από την Εγνατία Οδό ΑΕ να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά και να ανταποκριθεί στην ευθύνη που έχει αναλάβει» πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΤΕΕ / Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, επισήμανε ότι ο κόμβος Κ16 θα ανακουφίσει σημαντικά την κυκλοφορία κυρίως βαρέων οχημάτων που κινούνται στην περιοχή του κόμβου και θα μειώσει την ταλαιπωρία εκατοντάδων επιχειρήσεων ενώ ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας που τέλεσε τον αγιασμό, έκανε λόγο για σκάνδαλο εγκατάλειψης της δυτικής Θεσσαλονίκης και ζήτησε ισόρροπη ανάπτυξη για όλες τις περιοχές της πόλης.

 



Source link